Reklamní předměty s potiskem: Které jsou u zákazníků nejoblíbenější?

Cítíte, že nastal nejvyšší čas někam vyrazit vaše firemní logo, nejlépe i se sloganem? Posílit firemní identitu a značku? Reklamní předměty s potiskem nabízejí stovky možností. Jak vybrat ty pravé?

Reklamní předměty s potiskem – nad čím se zamyslet?

Pera, trička, kalendáře, záložky, hrníčky, tašky, odznáčky nebo snad náramky? Jak zvolit to nejlepší? Hoďte si korunou, nebo na to jděte chytře. Vycházejte z účelu, který mají vaše nové reklamní předměty plnit. Může jít o propagaci jednorázové akce, představení produktu, upoutání pozornosti, dlouhodobá propagace, posílení značky i dárky pro zájemce rozdávané na veletrhu. Nebo jen chcete udělat radost svým stálým zákazníkům?

Vžijte se do svého zákazníka

Zkuste si na chvíli představit, že jste v kůži vašeho zákazníka nebo klienta. Jaký reklamní předmět by mu udělal radost? Letáček s popisem historie vaší firmy to nejspíš nebude, souhlasíte? Protože nikdo nechce, aby reklamní předmět skončil v koši, krátké převtělení se určitě vyplatí.

Které reklamní předměty s potiskem jsou nejoblíbenější?

Takové, které nejsou pouhým nosičem tištěné informace, ale mají další použití a užitečný přínos. Ten může být různý a vychází z vaší cílové skupiny zákazníků. Někdo uvítá balónek, druhý dá přednost záložce do knížky. Čím lépe své zákazníky znáte, tím snáze odhadnete, co pro ně bude to pravé.

U majitelů firem a marketérů jsou samozřejmě oblíbené takové reklamní předměty, které fungují a dělají to, co mají – posilují vztah se zákazníky, zvyšují renomé značky i výši firemního konta.

Proč ale zůstávat pouze u tisku? Vaše reklamní předměty můžou umět mnohem víc.

Co to tady tak krásně voní?

Co když dáte svým reklamním předmětům nový rozměr? Dovolte vašim zákazníkům nejen vidět, ale i cítit. Propojte svou značku s příjemnou vůní. Oblíbenost voňavých reklamních visaček stále roste. Voňku můžete dostat od svého automechanika i úklidové firmy.

Na očích i v nosech po několik dlouhých týdnů

Jaká je výhoda voňek? Spojují grafiku s vůní. Co to znamená? Zatímco se díváte na tištěný obrázek a čtete text, váš nos zachytí vůni, která vyvolává pozitivní emoce, vytváří příjemné pocity a vrývá se do paměti. Účinky vůní na lidské podvědomí neušly pozornosti marketérů. O významu scent marketingu jste si mohli přečíst v předchozím článku.

Voňky – kvalitní potisk na voňavém základě

Kvalita je u nás na prvním místě. Vyrobit visačku s vůní totiž není žádná legrace. Nesprávně provedený barevný tisk se na navoněném podkladovém papíře může rozpíjet nebo může žloutnout… A rozdávat i dostávat takové voňky samozřejmě nikdo nechce. Náš výrobní postup je vychytaný. Ve VOŇKÁCH je základem extra bílý podkladový materiál s příměsí bavlny, různé tvary, možnosti tisku vaší grafiky a celou řadu krásných vůní.

Chcete si voňky prohlédnout z blízka? Očichat? Rozhodnout se, jestli jsou voňky právě ty reklamní předměty s potiskem, které hledáte? Objednejte si sadu vzorků zdarma.