Praktické, originální a neustále na očích, říká o Voňkách paní Irena Štrejbarová z firmy AGADOS  

Voňavé reklamní předměty jako milá pozornost pro zákazníky jsou trefou do černého nejen na Vánoce. Jak říká naše milá klientka — jsou využitelné pro různé příležitosti, užitečné a výborně odprezentují firmu zákazníkům. Co na Voňkách nejvíce oceňuje? Jak probíhala tvorba designu na míru? A jak nakonec obstál finální výrobek? Přečtěte si celý rozhovor s paní Ing. Irenou Štrejbarovou, obchodní referentkou z firmy AGADOS, spol. s r.o., kterou před nedávnem vyzpovídal přímo v sídle společnosti ve Velkém Meziříčí náš vrchní voňkař Václav Štefan.

Doba covidová hezkým tvářím nepřeje...
Doba covidová hezkým tvářím nepřeje…

1) V jakém provedení jste Voňky poptávali?

Poptávali jsme originální tvar — přívěsný vozík, který jsme v daném okamžiku v katalogu nenašli. Jako vzor pro následné grafické zpracování jsme tedy Voňkám poskytli náš vlastní piktogram, který používáme pro přívěsy s laminátovým víkem. Dále jsme požadovali logo na jedné straně a vlastní text na straně druhé. Jsme opravdu potěšeni, že finální výrobek skutečně odpovídá našemu piktogramu a také, že jsme mohli přispět ke konečné podobě produktu. 

2) Kdy jste Voňky poptávali? Ovlivnilo vás například právě období, ve kterém jste reklamní předměty zvažovali?

Voňky byly jedním z drobných dárků pro naše partnery a zákazníky — konkrétně pro období vánočních návštěv. 

3) Zkuste vypíchnout 3 problémy/potřeby, které vás přiměly se zajímat o voňavé reklamní předměty?

Začalo to telefonátem z vaší firmy a pokračovalo příjemnou emailovou komunikací s panem Kembickým. Reakce na požadavky byla super rychlá, komunikace přátelská. Nebyl proto žádný důvod hledat někde jinde. Každopádně, pokud bychom nebyli telefonicky osloveni, asi by nás tento typ dárku nenapadl. 

4) Co bylo finálním zlomem, že jste si řekli — jdeme do toho a zvolíme právě voňavé reklamní předměty?

Cena a provedení na míru pro nás byly rozhodující. Zároveň se jedná to typ reklamního produktu, který je možné rozdávat na různých akcích jako jsou plesy, dětské dny, pozornost k nákupu, pozornost partnerům apod., což je velmi praktické. 

5) Co jste si od voňavých reklamních předmětů slibovali, jaká jste měli očekávání?

Hledali jsme cenově výhodný produkt, který nebude mít omezenou trvanlivost, bude při užívání „na očích”, bude pro kohokoliv, bude funkční a hlavně bude zřejmé už na první pohled, že se jedná o produkt Agados, i kdyby to tam nebylo napsáno. Tyto parametry výsledný reklamní předmět splňuje na jedničku.

6) Měli jste na výběr voňavých reklamních předmětů nějaké specifické požadavky?

Jak jsem už uváděla, chtěli jsme především jedinečný tvar, tzv. na míru. Z vůní se nám v pozitivním smyslu „točila” hlava, jak velkou nabídku vzorků jsme dostali! Proběhlo tedy velké testování mezi kolegy, z něhož vítězně vzešly 2 vůně, kterých bychom se drželi i při další objednávce. Vzhledem k tomu, že se jedná o produkt do automobilu, chceme, aby byl příjemný i pro naše partnery a umístili ho tam, kam očekáváme — tedy na viditelné místo v jejich voze. Zvolili jsme proto vůně, které jsou decentní a příjemné. 

Voňky jsou součástí sady reklamních předmětů a perfektně do ní zapadají
Voňky jsou součástí sady reklamních předmětů a perfektně do ní zapadají

7) Jaké jsou ohlasy zákazníků na Voňky? Co na nich primárně oceňují?

Partnerům se líbil především tvar — přívěs.

8) Splnily Voňky očekávání, která jste měli na začátku? 

Ano, jednoznačně.

9) Jak vám pomohlo využívání Voněk jako reklamních předmětů?

Drobnosti často dělají zázraky.  Takže to, co nás téměř nic nestojí — úsměv, milé slovo nebo třeba právě Voňka Agados, kterou dáme zákazníkovi při jeho nákupu často způsobí, že mu zpříjemníme den a rád se zase vrátí. 

10) Zkuste najít jednu věc, která vás na Voňkách překvapila?

Intenzita a dlouhotrvající vůně.

11) Zvažovali byste opětovné objednání Voněk?

Jakmile nám dojdou, tak určitě. Příště bychom rádi vyzkoušeli typ, který se umístí do mřížky klimatizace. I pro Voňky to bude výzva, protože budeme chtít určitě zase jedinečný tvar za jedinečnou cenu — těším se! 🙂 

12) Doporučila byste ostatním Voňky jako zajímavý reklamní předmět pro jejich prezentaci?

Ano, jedná se o produkt praktický, a navíc cenově výhodný.

Ve firmě Agados na vás dýchne přátelská atmosféra a hned cítíte, že jste na místě plném profíků ve svém oboru
Ve firmě Agados na vás dýchne přátelská atmosféra a hned cítíte, že jste na místě plném profíků ve svém oboru

13) Jak jste spokojeni s celkovou spoluprací s Voňkami?

Ve všech bodech dávám nejvyšší hodnocení!

Závěr

Ó, tak to je krásná pochvala, vážím si jí a vyřídím ji všem mým kolegům.

Moc děkuji Ing. Štrejbarové za příjemný rozhovor a my všichni z Voněk přejeme společnosti AGADOS jen příjemně voňavé dny a další podnikatelské úspěchy.

A co vy, milí čtenáři?

Zaujal vás článek a chtěli byste také vonět svým obchodním partnerům? Využijte výhody funkčního reklamního předmětu a pošlete nám nezávaznou poptávku. Vymyslíme pro vás ty nejkrásnější Voňky pod českým sluncem.