Co je to unboxing a jak jej využít pro marketing?

Je to radost z rozbalování spotřebních produktů, a nejen to. Je to zážitek, kterého se vám dostane, když balíček převezmete od přepravní společnosti. Už jen pohled na nerozdělaný balíček dělá své. Zákazník je zvědavý, kouká na balíček a říká si, jak to asi bude vypadat uvnitř. Proto je velmi důležitý nejen produkt, který bývá pečlivě zabalený, ale i doplňky, které se uvnitř balíčku nachází.

KDO BY SE JÍM MĚL ZABÝVAT? A PROČ HO ŘEŠIT?

Využití unboxingu pro marketing

E-shopy nebo firmy, které chtějí pro své klienty-zákazníky něco navíc v podobě překvapení. Hezký unboxing nám může pomoci nejen zvýšit prodej produktů, ale také udělat kvalitní reklamu, která se dostane k dalším a dalším lidem. A to je velice účelné, protože čím víc lidí ví o našem e-shopu, tím je větší pravděpodobnost, že se zvýší návštěvnost.

JAK VYLEPŠIT ZÁŽITEK Z ROZBALOVÁNÍ?

Pamatujete, když jste byly malé děti a měli jste velkou radost z rozbalování dárků na Vánoce nebo na narozeniny? Přesně takovou radost by měl mít například zákazník, klient nebo obdarovaný, který balíček dostane. Důležité je zaujmout. Překvapení, kterého se vám dostane hned na první pohled po rozbalení zakoupeného produktu je jasný signál, jestli se vám líbí nebo nelíbí.

Využití unboxingu pro marketing

Proto vylepšení hledejme například:

  • materiál – před pár lety začal být velký boom v přírodních a ekologických materiálech. A není divu, když dostanete balíček zabalený například z recyklovaného materiálu, je to nejen efektivní, ale navíc můžete mít radost z toho, že pomáháte přírodě
  • výplně do krabic – na výběr je spousta výplní od vzduchových polštářků, dřevité vlny až po noviny. Zákazník by měl mít jistotu, že mu zboží dojde v pořádku, proto na křehké zboží je vhodné zvolit vzduchové polštářky. Dřevitá vlna je vhodná jako dekorační materiál výplně do krabic a jako bonus je ekologická a recyklovatelná. Noviny dodají produktu nevšednost, retro styl a příjemnou barevnou kombinaci
  • visačka – nám může velice pomoc, i když se to nezdá a vypadá to jako drobnost, bez které se vlastně neobejdeme. Nejen, že tam může být logo firmy, e-shopové stránky, sleva pro příští nákup, ale může tam být napsané například poděkování s vlastnoručním podpisem nebo říkání, které zaujme. Ve visačkách je velký potenciál v kreativitě a jak se říká: „kreativitě se meze nekladou “ 🙂
  • doplňkové dárečky – představte si, že jste si objednali produkt, čekáte na něho, přepravce vám ho předá zabalený a vy s ním utíkáte domů, aby jste si ho mohli hned rozbalit. Jakou radost byste měli, kdybyste zjistili, že tam na vás čeká ještě drobnost v podobě dárečku, o kterém jste neměli ani tušení? Myslím si, že velkou. Byla by to motivace si z e-shopu objednat znovu nějaký další produkt.

Na závěr: Čím více si s unboxingem vyhrajete, dodáte mu sladěné barevné tóny a „hodíte ho do gala“, tím větší ovace se vám následně dostanou zpět. 🙂

Využití unboxingu pro marketing

JAK VÁM MŮŽEME POMOC S UNBOXINGEM?

Jak již bylo zmíněno výše, visačky a dárečky jsou v unboxingu velice důležité. Pokud hledáte nevšední doplňky do krabic, co kdybyste vyzkoušeli naše voňky? Můžete je použít jako visačky, do kterých můžete vložit logo firmy, webové stránky nebo nějaký ten citát. Jako bonus si můžete vybrat vůni, která po rozbalení krabice bude krásně vonět. A nebo je do krabice můžete vložit jen tak, jako malou pozornost. Rádi vám s tím pomůžeme a poradíme. Vše zkombinujeme tak, aby byla spokojenost na obou stranách, jak na vaší, tak na straně zákazníka.