Reklamní předmět by měl být praktický a vzbudit příjemné emoce, říká pan Filip Mlčoch z realitní kanceláře JUSTO

Naše Voňky jsou vskutku světáci! Díky vaší přízni se už mohly podívat do nejrůznějších koutů České republiky a také firem či provozů. Především ale ke koncovým zákazníkům, kterým provoní den a zároveň spojí vaše podnikání s příjemnou emocí.

Podobně tomu bylo také u našeho milého zákazníka pana Filipa Mlčocha z realitní kanceláře JUSTO, který nám věnoval svůj čas a odpověděl na několik otázek. Proč zvolil právě Voňky? Pro jaké příležitosti a jak je využívá ve svém podnikání? Odpovědi jsme zahrnuli do dnešního voňavého článku.

Když se snoubí špičkové služby a originální reklamní předmět

Realitní kancelář JUSTO Česká republika s.r.o. je poměrně mladá, ale o to ambicióznější firma, která seskupuje úspěšné realitní makléře. Se svými 3 hlavními pilíři — slušnost, odbornost a otevřenost, se soustředí primárně na poskytování profesionálních služeb a spokojenost svých zákazníků.

Vždy nás těší pracovat s firmami, které mají obdobné hodnoty jako my. Zejména díky tomu probíhala celá spolupráce na jedničku a nakonec vyústila v krásný reklamní předmět. Pojďme si o ní tedy říct trochu více.

Spojení příjemné emoce s firemní identitou? Víme, jak na to

„Chtěli jsme originální reklamní předměty, které budou vystihovat naši firmu, budou praktické a přinesou našim zákazníkům užitek,“ prozradil pan Mlčoch. To je přesně voda na náš mlýn, a proto jsme neváhali ani minutu a pana Mlčocha ihned kontaktovali s nabídkou osobní schůzky. Ta se i přes velké pracovní vytížení uskutečnila v poměrně krátké době, za což jsme byli moc rádi.

V úvodní fázi jsme proto pěkně „za čerstva“ probrali všechny požadavky, vzali v potaz obor podnikání a také budoucí účel použití. „Naším přáním bylo Voňky využívat jako upomínkový předmět. V podstatě ve formě jakési vizitky do auta, která bude na očích a bude naši firmu zákazníkům neustále připomínat,“ řekl nám na schůzce pan Mlčoch.

Protože slovo dalo slovo a sedli jsme si jak lidsky, tak pracovně, okamžitě jsme se s vervou pustili do práce.

… a vznikla Voňka, která dělá radost dál

Přesněji Voňka s vlastním designem ve tvaru domečku, opatřená logem a názvem firmy. Vůně pak byla zvolena tak, aby zaujala co nejširší publikum a byla příjemná.

„Hlavním účelem bylo, aby si lidé spojili naše jméno s příjemnou emocí, což se myslím nakonec skvěle vydařilo. Jsem moc rád, že jsem dal na svoji intuici, díky níž vznikl reklamní předmět se skvělým poměrem cena a výkon, a navíc s velmi příjemným jednáním a rychlým vyhotovením.

Co říct závěrem?

Panu Mlčochovi tímto moc děkujeme za příjemnou spolupráci a těšíme se na to, jaké další reklamní předměty spolu zrealizujeme. Chtěli byste také originální voňavou visačku? V naší nabídce naleznete nejrůznější tvary a vůně, případně vaše Voňky vytvoříme na míru přesně podle vašich požadavků.